JAKARTA


Ni trip aku ke Jakarta....first time pg luar negara....x tau sgt selok belok tmpt org...ape yg org makan aku makan jer...ape org beli aku beli jer...kengkadang sampai kena tipu pun ade...ade la rasa sekejap jadi jutawan...dalam matawang rupiah la...he..he..tu pun sekejap je dah susut...


ingatkan kat sana murah tahap giler...x de la jgk...klu kita convert duit sini lebih kurang jer...cuma kat sana murah pasal matawang dia rendah dan labour cost dia rendah...tu jer...yang lain lebih kurang jer...nasib baik makan ngan hotel semua sponsor...


sempat gak aku jumpa kawan lama aku yang keje kat sini dulu...tapi sekejap jer...pasal dia banyak hal...he..he..


sesak giler jalan kat sana...tp masalahnya x de pun kemalangan sepanjang aku kat sana dan x de pun di aorg nak mencarut2 masa memotong dan mencelah....respek...respek...dia celah mcm bas mini kat KL dulu la...

No comments:

Followers

Search This Blog